Två dagar mitt i veckan

Igår så hade jag planerat att göra massa saker under dagen då mitt värdbarn är i skolan, men när jag vaknade på morgonen så var han sjuk och hade feber, så bara att ställa in alla planerna och istället sitta framför tvn hela dagen. Vet inte hur många filmer vi hann se haha. Ja så är livet som au pair när barnen är sjuka.. har blivit så less på att vara hemma nu då jag själv just varit sjuk innan också. Men på kvällen så åkte iallafall jag och Jannica för att äta froyo i Montclair, precis vad jag behövde efter en tråkig dag hemma med en liten kille som bara ville se tv och vila i soffan. Just nu sover lillen och jag slutar om 1,5 timme och då åker jag direkt och hämtar Jannica och så drar vi till sista spanskan på Berkeley Adult School ever, att jag sen har 5 timmar kvar att plugga känns ju mindre kul, men det är väl nästa problem det! Torsdag imorgon och snart heeelg!! Längtar som vanligt haha.
 
Frozen yoghurt ♥ ♥ ♥

Kommentera här: