TGIF

Äntligen så är det fredag igen och veckorna bara springer iväg och dagen då jag ska åka hem börjar närma sig... Skulle ljuga om jag sa att jag inte har panik... 
 
Hur som helst, jag som nästan aldrig är sjuk var förkyld för typ 1-2 veckor sen och tidigare i veckan så kände jag att jag började få lite ont i halsen. Och idag när jag vakande kunde jag knappt prata.. hoppas det känns lite bättre imorgon, för tänker då inte spendera min helg hemma! Veckan har sett ut precis som vanligt med playdate och lek under jobbtiden. I tisdags så var jag och Jannica på bio i Emeryville och i onsdags så hade vi spanska och vi har bara en lektion kvar nu som tur är. Ikväll så har jag jobbat, vilket jag inte alls haft något emot då det kan vara bra att jag vilar min hals lite för en gångs skull. Jannica kom också förbi en sväng nu på kvällen. Tidigare idag så klädde jag och mitt värdbarn ut oss till pirater, vi byggde ett piratskepp av kuddar och gjorde ögonlappar och svärd och lekte. Sen så kom min värdmamma hem och ville vara med, så vi satt alla tre på den lilla båten av kuddarna och lekte pirater. Haha så kul och man inser verkligen vilket annorlunda jobb man har då. För på hur många jobb sitter man på golvet och leker med chefen haha.. Jannica åkte just hem så nu ska jag sova och imorgon är det lördag vilket betyder ledighet! Ska bli så skönt! Godnatt California & godmorogn Sverige!
 
Hur ska jag någonsin kunna lämna min lilla älskling?

Kommentarer:

1 Helena:

Hej! Jag undrar lite varför du valde att åka med STS och hur det är att åka med dem? :D

2 Nathalie:

Hej! När kommer du att åka hem och hur mycket förlängde du med? :)

Kommentera här: