Surprise Party!!

Förra fredagen så var planen att jag och några andra tjejer först skulle gå ut i Berkeley på kvällen. Åkte hem till Jannica på morgonen och åt frukost och satt och pratade där när jag fick den grymma idén att ha en överraskningsfest för henne på kvällen. Min plan var först att ha det på hennes riktiga födelsedag, men eftersom jag hade huset för mig själv så passade jag på att ordna en liten spontan fest. Åkte hem till mig kring 3 och åkte och köpte allt som behövdes till maten och lite dekorationer och lite senare så kom Sofia, Lisa och Felicia hem till mig och hjälpte att fixa allt. Hittade på att jag skulle passa våran grannes barn och massa andra saker för att kunna fixa allt och överraskningen blev verkligen så grymt bra! Haha är så nöjd att Jannica inte misstänkte något alls och verkligen blev överraskad! Det blev tacos till middag innan vi åkte till Berkeley där det nästan inte var några alls ute, antar att alla studenterna är bortresta över jul.. men helt okej var det ändå. Grattis i förskott världens bästa Jannica! ♥
 
 

Kommentera här: