Sista helgen 2014 och första helgen 2015

Var väldigt skönt att vara lite ledig under julen. Gjorde inte allt för mycket utan tog det faktiskt mest lungt under helgen efter jul och på måndagen åkte jag med Sofia och shoppade. Jag och Jannica har också lagat middag nästan varje kväll. Har varit skönt att bara ta det lungt när jag har haft huset för mig själv och umgås med kompisar. I torsdags så kom min värdfamilj hem och det var verkligen kul att se dom igen. Även fast det var jätteskönt att vara ledig så saknade jag mitt söta lilla värdbarn. Har varit jobb som vanligt i fredags och igår så blev det också lite jobb, men eftersom jag var ledig i en hel vecka så kändes det inte allt för jobbigt ändå. Blev också förkyld efter nyår, så typiskt.. så igår under dagen så vilade jag mest hemma. Kom just hem efter att ha shoppat med Sofia i ett stort shoppingcenter i Concord idag, blev en ny tröja och nya skor. Skriver mer om nyår sen när jag har alla bilderna!
 
Massa matlagning blev det under julen

Kommentera här: