Onsdag/Torsdag/Fredag

I onsdags hade vi den sista spanska lektionen och vi spelade bingo hela lektionen.. var väl helt okej, men att räkna til hundra på spanska var något jag lärde mig i typ sjuan, så spanska klassen var inte allt för avanserad precis. Igår så åkte jag och mitt värdbarn till Emeryville och shoppade lite, lekte på bokaffären och tog bilder i ett photobooth. Sen så mötte vi min värdmamma för lunch och resten av dagen så lekte vi hemma. Slutade jobba fem och åkte och hämtade Jannica innan vi åkte till Chili's och åt meikanskt till middag och sen så körde vi vidare till ett outlet och shoppade lite snabbt innan dom stängde där. Fredag idag och det är jättevarmt och soligt ute. Jag och mitt värdbarn har varit och lekt i en park idag och nu sover han. Ikväll när jag slutar jobba så ska jag till Emeryville och äta middag och se bio med Jannica, Josefine och Mette, en perfekt fredagskväll helt enkelt. Trevlig helg!
 
Nån som hittar vart det står på svenska?
 
Middag på Chili's igår

Kommentera här: