Martin Luther King Jr. Day

Igår, söndag så gjorde jag inte mycket. Låg hemma i sängen med feber och var förkyld, så insåg att det var bäst att vila upp mig så jag blir frisk nån gång. Och när jag vaknade imorse så mådde jag faktiskt mycket bättre, så skönt! Fick sovmorgon idag för att jag varit sjuk så började inte jobba förrän kl 1 och då var det nästan direkt dags för mitt värdbarn att sova så dagen gick väldigt fort. Han var ledig från skolan idag för det är Martin Luther King Day, vilket är en helgdag här i USA. Slutade jobba kring halv sju och då kom Jannica hit och vi åkte till mexikanska restaurangen här i Montclair för middag. Var skönt att komma ut från huset och bara äta och prata då jag knappt lämnat huset dom två senaste dagarna. Imorgon så har mitt värdbarn skola som vanligt och jag har massa ärenden som jag måste göra och så ska jag försöka att vila lite så jag kan bli helt frisk innan helgen!
 
Från idag

Kommentera här: