Catching up..

Mycket har hänt sen jag senast skrev här.. först så var jag sjuk igen... Tror det hade något att göra med att jag snart åker hem och måste lämna hela mitt liv här :( Men mår jättebra nu och har insett att jag istället ska göra det bästa av tiden som är kvar. Dom senaste två veckorn har det varit jobb precis som vanligt. Men nu går mitt värdbarn på preschool på måndag och fredag istället för på tisdagar. Sen så var det en regning helg då ungefär allt var sämst.. Blev en hel del shopping, även då jag inte köpte så mycket alls haha. Kommer också ihåg att jag och Jannica var på bio denna helgen. Annars är allt som vanligt och min värdfamiljs nya au pair kommer hit om TRE DAGAR!!! Vet inte om jag är redo för det, men kommer kännas skönt att vara klar med jobbet ändå! Är verkligen klar som au pair, men vågar inte ens tänka på att jag snart ska lämna mitt liv här i USA, Jannica, mitt värdbarn och allt annat. Vill gråta bara jag tänker på det.. kommer sakna mitt liv här sååååå mycket! Men det blir nog bra nångång, gäller bara att planera massa nya roliga saker när jag kommer hem till Sverige och att boka en flygbiljett tillbaka hit förstås!! ;)
 
Lite bilder från en regning shoppingdag med bra vänner, som avslutades på Cheesecake förstås

Kommentera här: