Back on track!

Här har det varit väldigt tomt senaste veckan.. men har varit sjuk och haft influensa och feber förra veckan, så har inte riktigt orkat blogga eller göra något alls. På måndag, tisdag och onsdag förra veckan så var jag sjuk och låg mest hemma. Jobbade som vanligt på torsdag och fredag och i fredags så var det fest i SF. Idag är det måndag igen och jag kommer vara ensam hemma med mitt värdbarn från måndag morgon till onsdag eftermiddag då båda mina värdförälrar är på jobbresor. Men mitt värdbarn är ju på preschool som vanligt från 8-5 så är inte allt för jobbigt ändå. Så skönt att inte vara sjuk längre och som tur är så är inte mitt värdbarn sjuk heller. Hoppas verkligen att jag kan få vara frisk nu, orkar verkligen inte vara sjuk nå mer..
 
En bild från festen i fredags, fler bilder kommer snart!
 
 

Kommentera här: