Lazy Sunday

Vi hoppade över frukosten i söndags och började dagen med lunch på Cheesecake Factory i Walnut Creek. Tog en pulled pork sandwich som är jättegod och sen gick resten av dagen åt till halloween shopping. Jag och Jannica beställde massa saker och är nästan klar med allt inför halloween nu, så längtar tills vi får hem alla våra saker som vi beställt. Jag vet att jag tjatar jättemycket om halloween, men har längtat att få gå på en riktig halloweenfest i USA sen förra halloween och vi har planerat det i flera månader känns det som. Kommer bli så bäst! Kvällen spenderade jag med min värdfamilj innan Jannica som jobbade några timmar kom hit igen. När hon åkte hem kring tiotiden så somnade jag nästan direkt. En lugn och skön söndag helt enkelt.
 
 
Lunch på en av mina favorit restauranger
 

Kommentarer:

1 Hanna :

Ibland är det skönt att inte göra något speciellt och tog du strawberry lemonade till den supergoda mackan? Det var ju jag som provade den först, alltså mackan :-P

Svar: Nepp drack bara vatten! Ja tur att du provade den! ;)
Amanda

Kommentera här: