Ännu en vecka här i USA

Sämst uppdatering igen.. Men känns inte så kul att skriva när det egentligen inte händer nåt speciellt. Jobbveckan har iallafall varit bra, jobbade några kvällar men har varit ledig hela helgen så det gör inte så mycket. Jag och Jannica har börjat se skräckfilmer för att få lite halloweenkänsla nu redan i september, så det har vi gjort på kvällarna. Jag är så grymt taggade för halloween och vi har bokat biljetter till en halloweenfest så det kommer bli  jättekul! Har även köpt lite dekorationer till mitt rum, är man i USA så måste man ju verkligen fira halloween. I torsdags så åkte jag med min värdmamma och värdbarn till cheesecake factory och åt middag vilket var jättetrevligt och gott och i fredags så var vi kring 7-8 tjejer hemma hos Felicia för att äta tacos och fira henne då hon fyllde år tidigare i veckan. Har haft en bra vecka och en ännu bättre helg som jag ska skriva om snart!
 
Har tyvärr inte några bilder från veckan, så det får bli en bild från Clearlake istället!
 
 

Kommentera här: