Today

Började jobba kvart över sju idag och gjorde mitt värdbarn redo för preschool och skjutsade honom dit. Kom hem igen kring kvart över åtta och fixade en god frukost. När Jannica slutade så kom hon hit och vi åkte till Emeryville för lite mer halloween shopping! Haha, men nu har vi bara en sak kvar att köpa tror jag. Hämtade upp mitt värdbarn igen vid fem tiden och vi lekte hemma tills jag slutade jobba och då åkte jag med min värdfamilj och åt sushi till middag. Sushi är något som jag inte alls gillade innan jag åkte till USA, men som jag älskar nu. Helst California roll med krabba och avokado, så gott. Nu är klockan snart halv tio och jag ska se lite tv innan det är dags att sova. Imorgon har vi playdate med Sofia och hennes värdbarn planerat, så det blir nog kul. God natt!
 
Min goda frukost
 
Bilder från shoppingen i Emeryville
 

Kommentera här: