Söndag

Sov bort halva söndagen och vaknade vid ett tiden, men vad gör det när man hade en jätterolig kväll dagen innan? Gjorde lite frukost/lunch och sen så tog jag det mest lungt på Jannicas rum och duschade medan hon jobbade lite. När hon jobbat klart så fixade vi oss innan vi tog BART till San Francisco där vi skulle möta Catrin, som Jannica åkte till USA samtidigt som och hon hade sin resmånad nu och var i SF. Vi gick på en thai restaurang på Union Square och maten var jättestark, men god, så fick dricka flera liter vatten kändes det som haha! Innan vi åt middag så åkte vi också högst upp i hotellet som jag bodde på med min familj, för att visa Catrin den fina utsikten över vår vackra stad. Efter middagen sa vi hej då till Catrin som skulle åka tillbaka till Boston tidigt dagen efter och gick till cold stone för att köpa glass innan vi tog BART tillbaka hem. En väldigt mysig och bra söndag som var behövlig efter vår sena lördag!

Haha dagens roligaste var när Catrin skrev till Jannica vad hennes hostel hette och vi tänkte direkt att vi visste vilket det var, då vi en gång varit där i receptionen av någon anledning.. Så vi gick dit och smsade henne att vi var där, men hon kom inte.. När vi väntat kanske 5 min så kom Jannica på att det inte hette exakt samma som det vi var på. Så vi kollade upp det igen och hennes hostel låg typ 500 meter bort.. Haha, så typiskt oss! Men till vårt försvar så låg dem på samma gata och hade nästan samma namn, men ändå ganska så klantigt! ;)