Helg igen!

Så har ännu en vecka i USA passerat. Idag är det fredag igen och jag har varit ledig största delen av dagen då min värdmammas pappa är och hälsar på. Har faktiskt inte gjort så mycket speciellt i veckan. Solat massa på min lediga tid då vädret fortfarande är jättebra. På tal om väder så såg jag på facebook och snapchat att det snöade hemma i Sverige!? Kan inte förstå att det snöar i Sverige, medan vi ska ha över 30 grader i helgen. Kan ju säga att jag inte längtar hem allt för mycket iallafall! Veckan har varit bra och jag har verkligen inte jobbat mycket den här veckan, bara två heldagar, så har haft en jätteskön vecka. I onsdags så hade jag au pair möte på ett café i Berkeley och träffade lite nya au pairer och åkte med tre tyska tjejer och köpte glass efteråt, så det var jättekul och trevligt. Igår var det vampire diraires, så hade myskväll med tv och tända ljus hos Jannica. Fredag idag då, snart så kommer Jannica hit och vi har lite roliga (och läskiga) planer för ikväll haha. Är ledig heeeela helgen, så blir förhoppningsvis en riktigt rolig helg! Trevlig helg!
 
Jag och min lilla favvokille! 
 
Katerina, jag, Janna och Suela
 
 Alla au pairerna
 
Glass på Cream, så gott!! 

Kommentera här: