Finally Friday!

Åh äntligen så är det fredag och idag så var vi på fairyland med Lisa och hennes två värdbarn, så en bra start på denna fredag var det. Nu kom jag och Jannica just hem från Emeryville efter lite shopping och middag på IKEA. Men vad har hänt resten av veckan då, jo i måndags så jobbade jag hela dagen och likaså i tisdags. Det var Columbus Day på måndagen och i tisdags hade mitt värdbarn feber, så blev inte allt för mycket ledighet de dagarna. Jobbade som vanligt på onsdag och igår. Så har väl haft en ganska bra vecka ändå, även fast jag kännt mig trött varje dag. Men får hoppas att jag känner mig piggare imorgon, för då är det dagen som jag och Jannica väntat på så länge. Nämligen HALLOWEENFEST!!! Åh ska verkligen bli så kul med en grym halloweenfest inne i San Francisco, det kommer bli över 300 personer så det ska bli så jättekul! Ska bli ännu roligare att få klä ut sig haha, kommer bli så grymt. Okej, men det var min händelserika vecka. Nu ska vi se vampire diaries innan det är dags att sova. 
 
 
Älskar att bo 15 min från IKEA!!! Kommer nog bli storshopping där innan jul
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Åke :

Väntar på bilder från festen med spökena med spänning

Kommentera här: