En bättre måndag

När min väckarklocka ringde klockan 7 i måndags så ville jag inget annat än att fortsätta sova. Så kan ju säga att jag blev ganska glad när jag såg att jag fått ett sms av min värdmamma att hon skulle ta mitt värdbarn till preschool. Så sov vidare till tiotiden då jag åt frukost och åkte sen och handlade lite mat till veckan. Jannica slutade redan klockan 12 och kom hem till mig efter hon slutat och vi åkte direkt till Emeryville för att se bio. Började sen jobba klockan halv 5 och slutade halv 6, så hade inte en alltför jobbig jobbdag. Hjälpte min värdmamma att laga middag och kring åttatiden så åkte jag och hämtade Jannica och vi åkte till Emeryville igen och fikade på Starbucks, kollade på böcker i bokaffären och bokade biljetter till en halloweenfest i SF på fredag! Helt enkelt en bättre måndag!
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mamma Mindy:

Så gott med fika..

Kommentera här: