Weekend

Jag, Jannica och Janna vaknade kring niotiden på lördagen och planen var först att vi skulle gå på fratparty, men det dåliga vädret och att vi fortfarande var trötta från kvällen innan gjorde att vi bestämde oss för att hoppa över det. Istället så åkte vi till Emeryville för frukost/lunch på tacobell. Vi körde sen hem Janna och så åkte jag och Jannica tillbaka till Emeryville för att se den nya Hunger Games filmen på bio. När vi såg Hunger Games förra året så kom vi dit precis innan den började och fick sämsta platserna längst fram på en kant... så för att inte upprepa det misstaget så var vi där och köade typ 45 min innan filmen började. Vi var nästan först i kön och fick jättebra platser! Filmen var bra och när den slutat så åt vi middag på California Pizza Kitchen innan Jannica skjutsade hem mig. I söndags så jobbade jag hela dagen. Vädret var på topp så vi lekte ute och i en park. Blev en väldigt lång jobbdag, men kändes inte allt för jobbigt att jobba på helgen med tanke på att jag snart åker till San Diego! :)
 
Bra lördag med pizza och bio
 

Kommentera här: