Två veckor

Glömde helt bort att blogga om förra veckan.. eller det var väl inte helt sant, det var mer så att det inte kändes som att det fanns så mycket att skriva om så orkade helt enkelt inte göra det. Min vardag ser ju ganska så lika ut varje vecka. Förra veckan så blev det lite shopping, men bara till en maskeradbal som jag ska på ikväll. Ska verkligen bli så kul att få klä upp sig och gå på maskeradbal i SF. Såg även en bio med Sofia förra fredagen, Beyond the Lights hette den och var väldigt bra. Den här veckan så har jag och Jannica bokat en hyrbil, för nästa vecka är det Thanksgiving och vi ska göra en roadtrip till San Diego!!! :D Ska bli så kul! Vi ska bo i Jannicas värdmammas systers hus, så snällt att de låter oss bo där! I tisdags så gick jag och Jannica till en nagelsalong och gjorde akrylnaglar, perfekt inför maskeraden ikväll! Sluatde tidigt idag och jobbar bara på söndag, måndag och tisdag innan jag får en veckas semester som känns så välbehövlig just nu! Tre jobbdagar kvar innan semestern och jag kunde inte längta mer!! :D
 
Shopping en regnig dag..
 
Juligt i Emeryville
 
Mina nyfixade naglar
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: