Trick or Treat & Halloween Party

Japp, som sagt så gick jag trick or treat med min värdfamilj och det var lika kul som förra året. Alla husen hade dekorerat extremt mycket och det var hur mycket barn som helst som sprang till alla husen. Förra året var mitt värdbarn lite för liten för att riktigt förstå, men i år så tyckte han att det var jättekul. Han var utklädd till en jättesöt liten pirat. Vi åt middag på samma restaurang som förra året, de har en speciell halloween meny där och alla som jobbar där är utklädda och även hela restauragen är pyntad för halloween. Vi kom tillbaka hem kring 7 tiden och då var det bara att snabbt göra sig i ordning innan vi skulle åka till Lisa. Det var jag, Jannica, Sofia, Johanna, Lisa och Felicia, bara svenska au pairer. Kring 11 tiden tog vi en taxi till halloweenfesten och åkte hem igen kring 3 tiden efter en rolig halloween kväll. Festen var inte lika bra som den jag, Jannica och Janna var på för två veckor sen, men ganska kul var det iallafall. Är verkligen så glad att jag fick möjligheten att fira halloween i USA en gång till!
 
 

Kommentera här: