Mina kameror

Fick en fråga för några veckor sen (förlåt för sent svar..) som jag äntligen svarat på!
 
Hej! Vilka otroligt vackra bilder du tar. Vad har du för kamera? Kram
 
För det första tack så mycket! Jag har två olika kameror. En systemkamera och en liten kompakt kamera. Fotar allra mest med min lilla kamera då storleken är perfekt och jag inte alltid orkar släpa runt på min systemkamera. Ingen av mina kameror är speciellt avancerade, men jag tycker att dem funkar jättebra ändå. Fotar också med min iphone 4S ibland och redigerar mina bilder i photoshop. 
 
Samsung DV150F heter min kompakta kamera och jag köpte den här i USA. Tycker att det är en jättebra kamera för sitt pris och jag älskar skärmen på framsidan, perfekt när man vill ta en selfie haha! Är mycket nöjd med den. 
 
 
 
Min systemkamera heter Canon EOS 1100D och den köpte jag för några år sedan. En an de enklare systemkamerorna, men jag tycker att den funkar bra för mig, fast är lite dålig på att ta med den ibland men ska försöka bli bättre! Även denna kamera är bra för sitt pris, men inte någon avanserad kamera precis.
 
 

Kommentera här: