Masquerade Ball

Maskeradbalen i fredags var verkligen hur grymt bra som helst! Slutade jobba redan halv fyra och nån gång efter fem så kom Jannica hem till mig och vi började fixa oss. Sen åkte vi och hämtade Janna innan vi åkte hem till Jannica. Där fixade vi oss helt klart, festade och hade det kul tills Josefine kom och hämtade och körde oss till BART så vi slapp gå, så snällt! Sen tog vi en taxi till nattklubben och dansade och hade kul hela natten. Det fanns även ett photo booth där, så självklart så togs det en massa roliga bilder också haha! Vi tog en taxi hem till Jannica nån gång efter tvåtiden och jag och Janna var hungriga så bästa Jannica lagade pasta till oss mitt i natten haha! Helt enkelt en grymt bra kväll med grymt bra tjejer! 
 
Här kommer en massa blandade bilder från kvällen som jag, Jannica, Janna och Sofia tagit!
 Jannica, Janna & jag ready for masquerade!
 
Evelina, Sofia, Jannica och jag

Kommentera här: