FRIDAY! ♥

Ja då var det fredag igen och om förra fredagens jobb inte var det bästa, så var denna jobbfredagen på topp. Strålande sol, lek på fairyland och mitt värdbarn tog sin nap. Sen när han just vaknade så tog även min värdmamma med honom för att hämta min värdpappa som varit i Paris på jobbresa hela veckan. Så blev även en kort dag för mig. Veckan har varit bra med vanligt jobb. I tisdags så åkte jag och Jannica och anmälde oss till en spanska klass, och första lektionen var i onsdags. Är fortsättningen på den som vi tog tidigare i år, så nu har vi spanska från 7-9.30 på kvällen varje onsdag fram till slutet av januari. Yey.. nä men det ska bli skönt att göra bort det i alla fall. Snart så kommer Jannica hit och vi ska ut och äta i Berkeley ikväll. Äntligen fredag, trevlig helg!
 
Idag på Fairyland

Kommentarer:

1 Åke:

Fredagar är alltid bra dagar ;)

Kommentera här: