Rainy days

Ja den stora stormen blev väl inte så stor som alla trodde. Visst det regnade verkligen hela dagen och väldigt mycket också. På vissa ställen blev det strömavbrott och lite översvämmningar på vägar och sånt, men hos mig så märktes det inte så mycket alls. Förstod nästan att det inte skulle bli så stort som de sa, då folk ofta överdriver när det gäller såna här saker i USA.. Men jag och mitt värdbarn hade iallafall en jättemysig dag hemma och vi bakade cupcakes och såg massa julfilmer hela dagen. I fredags så hade mitt värdbarn en julkonsert på skolan som hela min värdfamilj gick på och dem var verkligen så söta när de sjöng och dansade. Det bjöds på både middag och efterrätt där. Har faktiskt haft en bra och mysig regnig vecka!
 
Cupcakes bakning!
 
Tårta på mitt värdbarns skola

Kommentera här: