Happy Holidays!

Miit värdbarn har inte haft någon skola igår eller idag, så har haft honom hela dagen. Men vädret har verkligen varit på topp och vi har lekt en massa ute i lekparker, så inte helt fel ändå. Igårkväll så åkte jag, Jannica och Sofia till Emeryville för sista minuten julklappsköp. Allt som skulle köpas blev köpt som tur var och idag på morgonen hade vi julklappsöppning hemma hos min värdfamilj eftersom de åker iväg till Columbia tidigt imorgon. Fick verkligen jättefina saker av dem och de blev glada av mina julklappar, perfekt alltså! Ska skjutsa min värdfamilj till flygplatsen kl 4.30 am imorgon.. Känns jättejobbigt att stiga upp så tidigt, men när jag har en hel veckas semester efter det så känns det inte riktigt lika jobbigt. Semestern inleds på bästa sätt imorgon med att fixa naglarna med Jannica och sen en julmiddag med några svenska au pairer. Helt galet att det är julafton imorgon! God Jul!!! 
 
 

Kommentera här: