Birthday Party & Christmas Party

Ja i söndags så var det både födelsedagskalas och julfest. Sov hos Jannica och hennes äldsta värdbarn hade födelsedagskalas. Det byggdes pappersflygplan, åts cupcakes och hoppades hoppborg bland annat. Det var i alla fall jättekul och när nästan alla barn åkt hem så hoppade jag och Janncia i hoppborgen med hennes värdpappa och värdbarn och deras kusin, haha så kul! Jannicas värdmammas brors au pair kom också dit, Emil hette han och var jättetrevlig. När kalaset var över så åkte jag, Janncia och Emil till emeryville och gick till starbucks där vi fikade och pratade tills vi åkte hem till mig för min värdfamilj skulle ha en julfest. Min värdmamma hade verkligen dekorerat så fint hemma hos oss och vår julgran var jättefin! Kändes faktiskt som att det var jul, vilket det inte känns som så ofta här på grund av vädret. Det bjöds på god julmat och jag och Jannica tog med julkola som vi gjort vilket var väldigt populärt. Massa släktingar och vänner till min värdfamilj kom och det var verkligen jättetrevligt. En riktigt bra och mysig söndag som spenderades med en massa underbara amerikanare!
 
Birthday Party!
 
Christmas Party!
 
 

Kommentera här: