En solig lördag i San Francisco

En lördag tidigare i oktober så åkte jag och Teresa från Spanien till San Francisco. Vi började med att gå omkring på affärerna på Union Square och jag köpte ett par jeans och en klänning. Vädret var verkligen hur bra som helst, så vi gick även omkring ute en hel del.
 
Väntar på tåget till SF
 
Köpte chokladdoppande jordgubbar
 
Det var väldigt många som väntade på en Cable Car.
 
Och det gjorde även vi, men vi åkte inte med den utan tog bara några foton. Jag får åka den en annan gång.
 
Sen åt vi en god hamburgare till lunch och tog lite bilder på Union Square.
 
Teresa och jag på Union Square
 
Det var en marknad där, så vi gick och kollade lite där också.
 
Nästa ställe som vi gick till var Chinatown
 
Och självklart så tog vi lite bilder där och köpte lite souvenirer.
 
 
Teresa köpte en California flagga som jag självklart tog en bild med. California måste verkligen vara den bästa delstaten i USA, det är så fint här och vädret är helt perfekt! :) Teresa började att jobba kring fem, så vi tog tåget tillbaka klockan fyra, efter en mycket bra dag i San Francisco.

Kommentera här: