Back in SF

Sent på lördagkvällen så landade jag på SFO och Jannica kom och hämtade mig och vi åkte direkt hem till henne. Hade verkligen saknat henne så mycket och det var jättekul att ses igen! Veckan efter så var jag alltså ledig, vilket var så skönt. Fick sova i gästrummet hos min värdfamilj eftersom den nya au pairen nu tagit över mitt rum.. Kändes väldigt konstigt, men måste erkänna att det var grymt skönt att veta att jag inte behövde gå upp på morgonen när hon började jobba hehe. Var verkligen klar som au pair när jag åkte hem, så det känns bra att veta att jag gjorde rätt som inte förlängde mer än 6 månader (fast jag inte ens hade kunnat förlänga längre eftersom min värdfamilj först inte skulle ha någon ny au pair efter mig..) Hade hur som helst en bra vecka, även om det var mycket olika känslor i och med att jag skulle hem till Sverige igen, men försökte att inte tänka allt för mycket på det och istället njuta av mina sista veckor i California. 
 
Det blev massa poolhäng med Jannica då vädret var helt underbart för att vara mars, åt massa god mat för sista gången innan Sverige och mängder av frozen yoghurt och glass från cream. Gjorde också manikyr så jag skulle ha fina naglar inför helgens festligheter och såg insurgent på bio som var jättebra. På fredagen så var vi ett gäng tjejer som gick ut och åt och hade en hejdå middag för Sofia som skulle åka på sin reseånad dagen efter. Vi åt på en god restaurang i Downtown Oakland och avslutade kvällen med bästa glassen från cream innan Sofia och Lina skjutsade mig hem till Jannica kring 12 tiden. Somnade nästan direkt jag kom till Jannica för att vara utvilade dagen efter då vi hade massa roliga planer. Men mer om det sen.
 

Kommentera här: