Happy New Year!

Jag var ledig på nyårsafton och nyårsdagen, så på nyårsafton så vaknade jag upp hemma hos Jannica och var med henne och henens två värdbarn på dagen, för hon jobbade. Vi började med att åka till en stor park och lekte där i ca 2 timmar innan vi åkte vidare mot IKEA för lunch. Sen åkte vi tillbaka till Jannica och lekte med hennes värdbarn tills Jannica slutade. Kring klockan 9 så tog vi BART in till San Francisco där vi skulle gå till hamnen för att se fyrverkerierna. Vi hade planerat att äta en god nyårsmiddag innan, men hade självklart inte bokat något bord. Så det var kö fram till midnatt på alla restauranger och det slutade med att vi åt en hamburgare på in-n-out burger istället haha. Fyrverkerierna var i alla fall fina, men vi stod lite långt bort så vi såg inte så bra. Kring klockan 1 så tog vi BART tillbaka och åkte hem till mig, för min värdfamilj var inte hemma vilket betydde att vi fick huset för oss själva och vi såg film och åt glass till klockan 4 då vi somnade i min säng efter en lång dag. En väldigt annorlunda nyårsafton var det och allt blev väl inte precis som vi planerat. Men det var kul ändå! GOTT NYTT ÅR!!!
 
 

Kommentera här: