Söndag - Sista dagen i Lake Tahoe

I söndags så började vi dagen med frukost på balkongen i solen, en väldigt bra start på dagen. Sen packade vi klart och tog bilen till den lilla stan för att gå på starbucks. Vi gick omkring lite mer på några affäerer innan vi åkte tillbaka till huset och packade ihop allt och gjorde oss klara för att åka. Jag och min värdfamilj åkte hem och Jannica åkte vidare till sin värdfamilj som var i sitt Tahoe hus som är en timme från min värdfamiljs. Eftter ett stopp för en sen lunch så kom vi hem kring 7 på kvällen. Hade verkligen en jättemysig och kul helg i Lake Tahoe och det här var sista helgen som jag kommer spendera med min värdfamilj.. Känns faktiskt väldigt konstigt efter alla resor som vi gjort tillsammans att det här var den sista. Men måste bara säga att jag verkligen har uppskattat alla resor som min värdfamilj har tagit med mig på och helst vår resa till Mexico förra julen och när jag och Jannica åkte med min värdfamilj till Yosemite i maj. Verkligen två grymt roliga resor!
 
 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Kommentera här: