Min sista vecka som au pair..

Så kom den veckan som jag så länge haft ångest för.. min sista veckan som au pair här i mitt älskade Cali.. Nya au pairen är här och jobbar med mig, vilket verkligen känns jättekostigt. Visade henne runt när mitt värdbarn var på skolan, packade en massa och var bara allmänt stressad. Var också en massa med mina vänner här och hade en jättemysig sista middag med min värdfamilj inne i SF. Mitt värdbarn var verkligen jobbig min sista vecka och ville bara vara med mig hela tiden! Vilket gjorde att det kändes ännu jobbigare att lämna, även om jag självklart var jätteglad att han gillade mig mer än nya au pairen hehe. Känns bara så konstigt att dom har en ny au pair nu, eftersom jag hela tiden var inställd på att dom inte skulle det.. Hur som helst, min sista jobbdag var den 26 augusti och dagen efter så skjutsade min värdpappa mig till BART kl 6 på morgonen och jag åkte till SFO för att ta flyget till Florida och en väldigt efterlängtad semester med familjen!
 
Två bilder från en dag då jag visade Berkeley Campus för nya au pairen

Kommentera här: