Sista dagen i USA

Min sista dag innan jag åkte hem började med frukost på IHOP med Jannica efter hon lämnat barnen på skolan. Åt en jättegod våffla med citronkräm och jordgubbar. Efter lunchen så gick vi direkt till poolen och solade i några timmar, så sorligt att tänka att det var sista dagen jag kunde sola vid en pool på länge.. efter det så gick vi tillbaka till Jannica och sen så började hon jobba igen. Vi lekte lite med barnen och sen så duschade jag. Fick ett jättegulligt litet gosedjur av hennes värdbarn också. Åh kommer sakna dom så mycket. Direkt när Jannica slutade så åkte vi för att hämta Josefine och åkte sen till Walnut Creek för att äta middag på Cheesecake Factory. Lisa kom också dit när hon slutade och vi satt i flera timmar och åt, pratade och hade det jättetrevligt. Vi satt ute och åt och det var inte ens speciellt kallt. Åt min favorit cheesecake med oreo cookies som är så god! Tror vi åkte hem igen kring tio tiden och när jag kom hem så blev det att försöka packa klart innan det var dags att sova sista natten i min värdfamiljs hus. Så himla konstig känsla.
 
 

Kommentera här: