Happy birthday to me!!

Hade verkligen världens bästa födelsedag och sista helg i USA. För ja, min sista lördag i USA var även min födelsedag, så självklart skulle det firas stort! Dagen började med att jag fick frukost på sängen av Jannica, så snällt! Efter den goda frukosten så satt vi och såg på frozen med hennes värdbarn en stund innan vi gick till poolen. Vädret var helt underbart så vi solade och åt lunch vid poolen i några timmar innan vi skulle göra något annat som Jannica planerat och det var en vinprovning på ett vinställe nära poolen. Kring 4-5 tiden så gick vi tillbaka till Jannica och började fixa oss inför kvällen. När vi fixat klart oss och ätit middag så kom Janna förbi och hängde med oss en stund innan vi åkte till BART och tog tåget till San Francisco. Vi kom fram till nattklubben där festen var kring 11 tiden och temat på festen var spring party, så alla hade färgglada klänningar. Festen var verkligen så grym och massa folk kom och sa grattis till mig, även massa folk jag inte ens kände haha. Men det var verkligen så kul! Det var ett ballon drop vid midnatt och ett photo booth så det togs en massa roliga bilder. När klubben stängde kl 2 så hamnade jag, Jannica och Janna på nån efterfest nånstans innan vi någon gång sent på natten/tidigt på morgonen tog en taxi hem. Somnade direkt vi kom hem till Jannica efter en så grymt bra kväll!!! Hade verkligen en så grymt bra födelsedagen och tack till alla som gjorde den så underbar! ♥♥♥'
 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Så fina ni är!

Svar: Tack! :)
Amanda

Kommentera här: