Sommar i Oktober

Det är redan oktober och början av månaden har varit helt fankastiskt bra. Vädret är verkligen på topp och sommaren är verkligen tillbaka i Cali. I fredags så åkte jag och mitt värdbarn först till Fairyland på morgonen och på eftermiddagen så åkte vi till en strand. Tyvärr så fick man inte bada i sjön.. Men vi hade det kul ändå och lekte på stranden. På kvällen så jobbade jag så det blev filmkväll med popcorn, så man ska väl inte klaga när man får betalt för det. I lördags så träffade jag en ny au pair från Tyskland som heter Katerina, det blev shopping och middag i Emeryville och var väldigt trevligt, alltid kul att träffa nytt folk. På kvällen så kom Jannica hem till mig och vi såg tv och pratade tills vi nästan somnade. Här kommer lite bilder från fredag och lördag!
 
 
Piratskeppet på fairyland är en favorit!
 
Lek på Temescal Beach 
 
Lördag i Emeryville
 
 
 

Kommentera här: