Snart semester!

Tisdagkväll är det nu och jag har just slutat jobba för dagen. Ska packa klart det sista innan Jannica kommer och hämtar mig och sen åker vi hem till henne som är ensam hemma och imorgon på morgonen så åker vi och hämtar vår hyrbil innan vår roadtrip till San Diego börjar! Ska verkligen bli så kul och längtar så mycket. Igår på dagen när mitt värdbarn var i preschool så åkte jag och Jannica och julklappsshoppade lite. Hittade dock inget, men snart så är det ju black friday och den största rean på året, så då ska jag shoppa massor haha. Fick aldrig chansen att shoppa på black friday förra året då jag var med min värdfamilj i Oregon, så är så taggad på det! När jag slutade jobba igår så åkte jag, Sofia, Jannica och Janna till Oakland för att se nån komedi show som en som Sofia kände var med i. Det var en demostration i Oakland så flera vägar var avstängda och det tog en stund innan vi kom fram och det var poliser överallt! Vi tyckte inte att komedi saken var alltför rolig och var trötta så åkte hem just efter den börjat haha. Men det var kul att träffa tjejerna iallafall! Höjdpunken på kvällen var när vi gick genom tacobells drive thru för att köpa middag. Det var bara drive thru som var öppet och man fick inte "walk thru" så en bil som skulle beställa var snäll och beställde åt oss också! Idag har jag och mitt värdbarn lekt i en park, vädret är verkligen hur skönt som helst. Sen åkte vi vidare till Jannica och stannade där en stund och lekte innan vi åkte hem för lunch. Ska nu ta och packa klart det sista nu innan Jannica kommer hit och sen sova så vi är utvilade och orkar köra bil hela dagen imorgon! 
 
 
 Lek i park en fin och varm höstdag

Kommentera här: