Helgen

I lördags så gick jag och Jannica till poolen på hotellet vid henne och hängde där största delen av dagen. Resten av kvällen spenderades hemma hos henne då hennes värdfamilj hade åkt till Tahoe och vi hade huset för oss själva. Jobbade även från 9-11 på kvällen, men det gjorde inte allt för mycket då jag ändå somnade kring halv tio tiden haha. På söndagen så åkte jag med Sofia till San Leandro och shoppade på ett outlet ställe. Var ett jättebra outlet, men tyvärr så var allt jag ville ha slut i min storlek, så blev inte några fynd där.. Men tur då att det bara ligger 20 min från mig, så får åka dit snart igen. Kvällen avslutades med hamburgare till middag på Barney's i Rockridge. När jag just kommit hem så smsade Jannica och frågade om jag ville följa med till Emeryville för hon ville äta. Så följde med henne dit och det blev även två rea fynd på Old Navy när vi gick omkring på Bay Street ända tills de stängde. 
 
Pool i november, klagar inte!
 
 
 

Kommentera här: