Happy birthday to my little boy!

I söndags så var det dags för mitt värdbarns 2 årskalas! Kring 10 på morgonen så åkte jag med min värdfamilj och mitt värdbarns mormor och fixade till inför kalaset. Tyvärr så kunde ingen av mina kompisar komma, för de var alla bortresta just den här veckan, men det var kul ändå. Hade träffat de flesta som kom och alla var jätteglada att jag ska förlänga, så det kändes verkligen jättekul! :D Kalaset började kring 11 och vi åt mat, åt jättesöta cupcakes med tåg på och lekte lite lekar. Kring halv 3 så åkte vi hem igen efter ett roligt kalas för sötaste killen. Då gick jag ut och solade lite och tog det lugnt innan jag kring 5 åkte för att hämta Jannica och Kerstin som äntligen är tillbaka här! :) Vi åkte hem till Jannica och pratade och sen åkte vi för att köpa middag och åkte tillbaka till Jannica och såg tv resten av kvällen.
 
Ballonger till födelsedagsbarnet
 
Fixar i ordning inför kalaset
 
Cupcakes!
 

Kommentarer:

1 Emma:

Hej hallå!
Flyttar till Berkeley utanför san francisco och ska vara aupair den 11aygusti!😃 åker också med sts! Skulle vara kul och få kontakt med dig! Maila gärna [email protected]

2 Linnéa:

Känner/vet du om någon som har åkt och hamnat i Los Angeles, i så fall vet du om han/hon har någon blogg man kan läsa?

Svar: Vet tyvärr ingen som bor i LA just nu!
Amanda

3 Olivia:

Blogga mer! Älskar din blogg :) Och din och Jannicas podcast! Väntar varje dag på ett nytt avnsnitt :)

Svar: Tack så mycket! :) Kommer komma ett nytt avsnitt om bara någon dag!
Amanda

Kommentera här: