Ännu en bra helg här i USA

På fredagen så sov Jannica hos mig och på lördagen tog vi det bara lugnt på morgonen och åkte sen till Crepevine i Rockridge och åt en god brunch. Sen åkte vi och handlade för kvällen då vi skulle ha en liten fest hos mig eftersom jag var ensam hemma, innan vi skulle gå till studenthusen i Berkeley för att se om det var någon fest där. Efter vi handlat allt så gick vi och gjorde pedikyr här i Montclair och sen åkte vi tillbaka till mig och fixade oss inför kvällen. Kring 7-8 ungefär kom de andra tjejerna, vi var 7 svenska au pairer totalt och vi åt lite middag, satt och pratade och hade jättekul hemma hos mig. Sen kring 10-11 kanske så tog vi en taxi till Berkeley, men tyvärr så var det ingen fest där så efter vi gått omkring där ganska länge så bestämde vi oss för att gå till nattklubb i närheten och stannade där tills dom stängde klockan 2. Då tog jag, Jannica, Sofia, Linda och Carro en taxi hem till mig, där vi alla somnade gott efter en rolig kväll! :)
 
Nyfixade tånaglar
 
Jannica och jag
 

Sofia, Linda, Jannica, jag, Evelina och Caroline
 
Jag, Elin, Sofia, Evelina och Caroline
 
Lite fina bilder från kvällen
 
 
På söndagen var vi alla väldigt trötta, men vaknade kring halv 10 kanske. Kring 10-11 åkte Sofia, Linda och Caroline hem, så jag och Jannica åkte till Emeryville för shopping och bio. Vi såg filmen Divergent, som vi har tänkt se hur länge som helst och äntligen blev det av och den var verkligen jättebra! Längtar tills andra filmen kommer, men ska nog kanske läsa böckerna först. Efter bion blev det middag på California Pizza Kitchen innan Jannica skjutsade hem mig och jag tog det bara lugnt och såg tv resten av kvällen och sen var det mångad igen! Veckorna går så sjukt fort här, är ju helt galet!
 
 Bio och middag!
 
 

Kommentera här: