JAG SKA FÖRLÄNGA!!!!!

Ja det är sant, JAG SKA FÖRLÄNGA!!! Det känns verkligen helt galet, men det skulle inte kunna kännas bättre. Jag är verkligen sååååååå glad att jag ska stanna här i USA till Mars 2015 och det ska även bli skönt att missa ännu en vinter i Sverige hehe... Det var i onsdags som jag sa till min värdfamilj att jag ville stanna och de blev verkligen så glada, vilket ju känns jättekul! Så det här kommer nog bli hur bra som helst och jag kunde verkligen inte vara gladare just nu! Jag vet att jag inte kommer ångra mig för det känns så rätt och det bästa av allt är ju att världen bästa Jannica också förlänger! :D Har även bokat en resa till Sverige för att åka och hälsa på, så redan på tisdag så flyger jag hem till Sverige och stannar där till den 12 juli. Ska bli skönt med lite semester och att träffa alla hemma! Men är så glad att jag inte ska stanna där nu, för jag älskar verkligen mitt liv här i USA! ♥
 
 
Ungefär så här glad är jag att jag ska förlänga...
 
 ... Och ännu gladare att den här tjejen ska stanna här med mig...
 
 
... I den här underbara staden! ♥

Kommentarer:

1 Jannica - Living the dream in California:

Fy tusan vad mycket kul vi kommer att hitta på!! Är sååååå glad att du ska förlänga, skulle inte kunna tänka mig ETT ÅR här utan dig! :-)

Livet som au pair i Cali är ju det bästa livet någonsin, typ! Å än är det inte slut. HAPPY FACE :-D

Kommentera här: