I fredags

Har inte bloggat något under veckan mest för att det inte har hänt något speciellt att skriva om. Har jobbat till minst klockan 6 varje dag, men ska inte klaga då jag var helt ledig på fredagen då min värdfamilj var i LA. Åkte på morgonen med Jannica och hennes yngsta värdbarn till Fairyland. Min värdfamilj är ju medlem där så kan gå in gratis så tänkte att det kunde vara kul att följa med dem dit, vilket det också var. Jannica skjutsade hem mig kring halv 1 och då gjorde jag en jättegod sallad till lunch och låg ute i solen och lyssnade på musik och skypade och bara njöt av min lediga dag. Ska faktiskt bli riktigt skönt att vara mer ledig från och med mitten av juli då mitt värdbarn börjar preschool två heldagar i veckan. Kring klockan 5 så åkte jag till Jannica och åt middag innan vi gick till poolen för lite simträning. Senare på kvällen så gick vi ut i Berkeley och kom hem kring 3 på natten. En bra ledig fredag helt enkelt!
 
Children's Fairyland
 
 
 
 
Min goda kycklingsallad
 Älskar California värmen!
 
 
Sen tog vi en simtur i poolen
 
Och sen blev det lite fredagsparty!
 

Kommentera här: