Tisdag & au pair möte

I tisdags så började jag jobba klockan 7.30 och gjorde frukost till mitt värdbarn innan jag skjutsade honom till preschool klockan 8. Det var första gången som jag lämnade honom där på morgonen och direkt när vi parkerade bilen så började han gråta.. Jag stannade där med honom i kanske 10 min och lekte och sen när jag skulle gå så började han gråta igen. Men det bra är ju att jag i alla fall vet att han tycker mer om att vara med mig, än att vara där! ♥ Det blir nog bättre när han vänjer sig att vara där! Kring 12 så åkte jag hem till en ny svensk au pair som heter Michelle och vi gick och åt på en restaurang på College Avenue. Efter lunchen gick vi hem till henne och satt och pratade i säkert 3 timmar innan jag åkte hem och sen hämtade mitt värdbarn. När jag slutade jobba så åkte jag till tyska tjejen Janna och vi åkte och hämtade Michelle och åkte sen vidare till Jack London Square i Oakland där vi skulle ha ett au pair möte. Vi var kring 30 au pairer och jag kände bara typ 4 av dem, det var i alla fall trevligt att träffa lite nya au pairer. Vi åt pizza på en restaurang där och det var gott. Kring 10 tiden så åkte vi hem igen och sammanfattningsvis så var det en väldigt bra tisdag. 
 
Lunch med Michelle
 
Michelle, jag och Janna
 
Var lite tråkig och tog margherita pizza, men den var i alla fall god!
 
 Bilder från au pair mötet
 
 

Kommentera här: