Första dagen i Kalifornien

Jag kom till min värdfamilj på en torsdag och på fredagen så var min värdmamma ledig. Så vi började med att åka till havet i Pacifica, där det nästan alltid är dimmigt vilket det även var den här dagen.
 
 
 
 
 
 
Utsikten från huset. Även om det skulle vara fint att bo här, så känns det skönt att bo där det är soligare och varmare istället.
 

Efter Strandpromenaden så åkte vi till det nya huset. Bron som vi skulle ta dit var avstängd, så vi fick ta en lång omväg, så resan dit tog ca 1 timme istället för typ 20 min som det annars skulle ta. Fast det gjorde inte så mycket för mig då jag fick se den fina naturen runt San Francisco.

 

Några bilder från bilresan från Pacifica till Montclair.

 
Kvällen avslutades med middag på en restaurang som låg i Golden Gate Parken.
 

Kommentera här: